Reklamační podmínky

 

Kupujícímu doporučujeme před převzetím zásilky zkontrolovat zda zásilka není poškozena. V případě rozsáhlého poškození (roztržený obal, deformace a jiné rozsáhlé poškození) doporučujeme zásilku nepřevzít. Máte nárok zboží nepřevzít i tehdy, pokud je na něm viditelné mechanické poškození zjevně způsobené přepravou, nebo pokud je zboží neúplný, nebo zaměněn.

 

V případě reklamace nás kupující informuje zasláním emailu na adresu: profiscales@jadotrade.cz, nebo kontaktuje prostřednictvím kontaktního formuláře na naší webové stránce: https://www.profiscales.cz/kontaktujte-nas. Naši reklamujícího Vaši reklamaci následně posoudí, případně si vyžádají další doplňující informace, nebo fotografie. Pokud bude reklamace uznána jako oprávněná, reklamant Vás vyzve k zaslání reklamovaného zboží do sídla společnosti.

 

Reklamované zboží musí být řádně zabaleno a musí obsahovat: reklamované zboží, kopii dodacího listu, nebo faktury, popis závady a kontaktní údaje kupujícího - zpáteční adresa, telefonní číslo, e-mail. Zboží zasílejte buď formou balíčku, nebo doporučeně jako dopis. Při zaslání zboží dobírkou nebude tato zásilka přijata. Reklamované zboží musí být dodáno čistý a mechanicky nepoškozené. Kupující je povinen zasílat zboží v takovém balení, aby nedošlo k mechanickému poškození během přepravy. Pokud dojde k poškození během přepravy při reklamaci, vadné zboží nebude podléhat záruční opravě.

Zboží zasílejte na adresu: JADO Trade s.r.o., Havlíčkova 2088/48, Hodonín, 695 01, ČR

Náklady na přepravu reklamovaného zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující. Zpáteční přepravu po vyřízení oprávněné reklamace hradí prodávající. Prodávající si vyhrazuje právo prodloužit dobu vyřízení reklamace pro zboží, které je třeba zaslat na opravu výrobci na dobu nezbytně nutnou pro opravu zboží. Doba vyřízení reklamace začíná běžet dnem převzetí zboží servisním střediskem. Oprava v záruční době je bezplatná. V případě, že dojde k vadě výrobku v záruční době, má zákazník právo na odstranění vzniklé vady. V případě, že vada zboží je neodstranitelná, nahradí dodavatel zákazníkovi vadný výrobek novým, nebo po dohodě - výrobkem jiného typu, přičemž dojde k doplacení nebo vrácení cenového rozdílu. Po posouzení reklamace pokud bude reklamace uznána, bude vám nový nebo opravené zboží bezplatně zasláno zpět.

V případě neoprávněné reklamace vám bude účtováno přepravní a servisní zásah technika dle platného ceníku servisních prací!

V případě, že se prokáže, že reklamovaná vada byla zapříčiněna zákazníkem - poškozením výrobku nesprávným používáním nebo nevhodnou manipulací / zatečení / a zákazník přesto, že o této skutečnosti věděl nebo vědět mohl, vadu reklamoval, může prodávající od zákazníka požadovat náhradu škody , kterou mu tím způsobil.

 

Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá: 

  • Přirozeným, nebo nadměrným mechanickým opotřebením
  • znečištěním zboží, nebo jeho částí v důsledku zanedbání údržby
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, ve kterém se zboží běžně používá
  • vnějšími vlivy, např. pádem nebo nárazem, vniknutím vody do elektrických částí
  • zásahem do zboží neoprávněnou osobou (neodborné opravy nebo úpravy)
  • přepětím, např. při úderu blesku, vlivem magnetického pole
  • při používání zboží v rozporu s návodem k obsluze
  • mechanickým poškozením- roztržený, proříznutý, tepelně poškozené zboží, zboží poškozené neopatrným neúměrným fyzickým zacházením, záměrným poškrábáním vrstev zboží a pod.
  • pokud je poškozena garanční nálepka, nebo odstraněna plomba na zboží

Záruka se také nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné události, živelné katastrofy, násilného poškození, povětrnostních podmínek, nebo provozem v extrémních a neobvyklých podmínkách.